adjö 2013, jag är glad du är över

2013 var ett märkligt år och gick mest ut på att först lämna Etiopien och sedan försöka komma in i Sverige igen. Ingetdera var särskilt enkelt men det redde sig rätt väl till slut och det var en mental seger att nå fram till jullovet och sedemera det nya året.

Det har inte varit smidigt eller särskilt konstruktivt alla dagar, men jag överlevde 2013 och vissa dagar lyckades jag till och med att leva också.

2014 kommer att bli en riktig höjdare och jag kommer vara lite galnare, lite gladare och lite friare.

Jag har ingen aning om vart vägen bär och för en gång skull så bekommer det mig inte. Nu vill jag bara leva.

Kommentera!

