bland moln och lingonsylt

Nu är jag inne på andra veckan i Sverige. Och än är det mycket som är väldigt exotiskt.

Jag fotograferar gärna maten ”för det är ju så himla spännande” och det är bilder på knäckebröd, mannagrynsgröt och grahamsbullar om vart annat.

 IMG_20130718_083611

Här någonstans är gränsen för hur exotiskt det kan bli.

IMG_20130624_123511

Jag har inte hunnit tok-sakna något så mycket än, förutom denna lilla person! Till hösten börjar han ettan. En av de största händelserna hittills som förtjänar en hel del fjärilar i magen. Ett steg närmare drömmen att bli pilot. Eller trafikpolis. Eller fotograf.

IMG_20130714_200434

Och på tal om pilot! Jag premiärflög med min bror häromdagen.

IMG_20130714_200705

Nu funderar jag allvarligt på om jag ska lägga till en punkt på min ”saker jag ska göra innan 2022”-lista: ta flygcert! Ja, vem vet! :-)

Kommentera!

