Dramatik på intågande

image

Idag har jag hälsat på min älskade farfars grav! Jag saknar honom fortfarande men minns med tacksamhet all tid som jag fick tillsammans med honom.

Och imorgon är det en smått dramatisk dag då antagningsbeskedet från universitetet kommer. Jag är extremt nervös och vågar inte tänka nåt alls. Tänk om jag inte kommer mig in på mitt förstahandsval… Vad gör jag då?!

Och detta är historiskt inlägg som är det första någonsin som jag skriver från mobilen! Och därmed är också den senaste veckans
telefonökenvandring avslutad och jag går nu att nå på samma gamla vanliga nummer jag alltid haft!

Kommentera!

