att vinna

IMG_20130614_120830

Jag har min bror Piloten på besök denna vecka och nästa. Så det första vi gjorde var att åka till en kyrkogård här i stan och leta och leta och till slut hitta Carl-Gustaf von Rosen‘s grav.

IMG_20130616_194016

Jag äter injera och köttbitar (chekena tebs) så ofta jag kan. Dels för att jag snart inte har tillgång till injera men också för att min kost i Sverige tänker jag ska bli väldigt köttfattig.

IMG_20130616_194656

Etiopien vann en VM-kvalmatch mot Sydafrika, på hemmaplan. Efter matchen var det kaos och undantagstillstånd. Glädjen ville verkligen ut.

IMG_20130616_194207

Själv får jag mest bara panik av att se alla människor som utsätter sig för livsfara genom att STÅ på minibusstaken och vifta med flaggor medan chauffören kör så fort han kan. 

IMG_20130616_194833

Kommentera!

