all I wanted was a degbunke…

But what I got was kundservice! :)

I morse så gjorde jag typiska jag borde verkligen plugga för tentan men jag kommer på så många andra saker som är roligare-grejer. Som att surfa på tradera. Och då hittade jag den här:

Och eftersom jag älskar att baka (det hann jag också med när jag ”tentapluggade” förövrigt) och älskar rött och älskar just den här modellen degbunke som är så väldig stabil för en tjej som välter allt, snubblar över allt och tappar allt. Så jag registrerade mig på tradera. Och väntade och väntade och drömde om hur jag skulle vinna budgivningen med mitt imaginära bud på 62 kronor och hur jag sedan i framtiden skulle kunna spontanvälja degbunksfärg (jag har en vit här hemma) när jag ska baka och hur roligt det skulle vara med den röda bunken och så  pluggade jag lite och åkte på skolan och skrev tentan och kom hem igen. Inget hade hänt.

degbunken

Nu var den där Micke så himla trevlig och i kombination med min ganska höga tolerans för ”ingen kundservice alls för vi är i Etiopien och här har kunden ALLTID fel”-konceptet så kände jag kanske klarar mig genom livet ändå, utan degbunken vid min sida.

För det är helt sjukt vad det förklaras och förtydligas och är trevligt. Innan Micke avslutade så sa han, ”Är det något mer jag kan hjälpa dig med?”

Ja, om du kunde berätta vad som är meningen med mitt liv samt att jag har tappat bort några papper som jag verkligen skulle behöva få veta var jag har lagt…

Kundservice! :)

En reaktion på ”all I wanted was a degbunke…

  1. Ping: jag ger er | utvandraren

Kommentera!

