Anders Borg is coming to town

IMG_20130430_205652Mitt valborgsfirande i bild

Tips om du vill få mig att skapa dålig stämning:

Var en människa ute i sista minuten och när jag säger ”och nu vill du inte jobba utan bara ha en liten räkmacka här” så svara med ett ”nej, nog vill jag jobba men jag hinner ju inte nu”.

En sak som däremot gör mig väldigt peppad:

ambassadenJag ska såklart dit! Har ni någon fråga som ni tycker jag borde ställa till Anders eller Gunilla? Kom gärna med förslag! (Som har med diskussionens ämne att göra!)

Kommentera!

