åk hem till ditt eget land, Erik

Jag har ingen koll på svensk inrikespolitik annat än vad DN skriver och jag har aldrig levt i Sverige medan SD suttit i riksdagen. Men en sak som jag inte riktigt får att gå ihop är hur rasister (=SD) tänker. Jag menar, om man inte vill att människor ska flytta till Sverige, om man är rädd att kulturer ska blandas och hej och hå… så borde man väl vara lika emot att ”svenskar” flyttar från Sverige och således blandar sig med andra kulturer?

Annars blir det ju väldigt ologiskt. Att ingen får komma till Sverige, men svenskar får flytta till andra länder precis som de behagar.

Och poängen är att SD:s Erik Almqvist gått och blivit just invandrare!

Jag vet att det är fel att önska, men vore det inte lite härligt om han blev utsatt för någon ungersk SD-person väldigt lik honom själv, som skrek ÅK HEM TILL DITT EGET LAND åt honom varje gång han går på ungerska ICA och letar kalles kaviar.

En reaktion på ”åk hem till ditt eget land, Erik

Kommentera!

