10 saker jag är skitbra på

Jag är bra på att:

1. googla sånt jag inte vet

2. ta beslut och stå för dem

3. förlåta

4. göra mango-marmelad

5. göra all slags marmelad och sylt

6. minnas saker jag hört eller läst

7. se CSI NY ensam utan att tycka det är läskigt

8. veta när någon ficktjuv försöker stjäla ur väskan

9. fynda skrivmaskiner på secondhand

10. se direkt på en människa om hen är drogpåverkad

 

Vad är du skitbra på?

En reaktion på ”10 saker jag är skitbra på

  1. Jag är jätte bra på att
    1. Koka soppa på vad som finns
    2. Påbörja kreativa projekt
    3. Engagera folk
    4. Somna på kvällen
    5. Snooza på morgonen
    6. Minnas samtal i detalj
    7. Googla
    8. Förälska mig i platser, saker och personer
    9. Få saker gjorda i tid

Kommentera!

