det var en gång då kreativiteten kokade

Jag har börjat en liten terapi-grej som går ut på att läsa den gamla bloggen, från början till slut. Det är inte direkt tvärgjort men desto nyttigare.

Mitt i allt dyker dock vissa saker upp. Som det här.

Jag läste det.

 

Läste det igen.

 

Funderade. Vad är poängen? Vad är det vi försöker säga?

Kommer inte på något.

Sedan går jag omkring och skrattar högt för mig själv i en halvtimme. Hur kunde vi ens komma på tanken?

Och sedan skrattar jag en halvtimme till åt tanken på Vad tänkte folk när de läste det? De måste ha trott att vi börjat med droger på riktigt. 

Och till sist försöker jag minnas hur exakt gjorde vi för att få någon att översätta det, vilket vi uppenbarligen hade lyckats med.

Kommentera!

