tydligen kan vattenslangar sprängas

IMG_20130307_085505 IMG_20130307_085609Och jag fick ställa väckaren på var tredje timma i natt för att tömma den överfulla hinken. För att jag igår kväll tänkte att jag kunde laga det lite men det visade sig att jag gjorde det värre. Det som först var små droppar förvandlades till en vattenstråle som i snitt var ca 7 liter vatten per timme. (Tips: försök inte laga något om du inte vet vad du gör.)

Nu är det dock lagat helt utan min hjälp och jag vill ge min vaktmästare en eloge från djupet av mitt hjärta.

 

Kommentera!

