så var det min tur

IMG_20130211_19495356 minuter tog det för mina två fantastiska bärhjälpare att lasta flaket och tömma huset.

Hyresvärdarna var supernöjda över hur väl vi tagit hand om huset och det blev många koppar kaffe som skulle drickas och löften om framtida bjudningar som gavs.

Och nu sitter jag hemma i ungefär samma kaos som igår, men nu ska det packas upp istället för ned.

Väldigt nöjd med dagen som flutit fram mycket smidigare än jag nånsin kunnat drömma om och väldigt nöjd över att jag inte ska flytta på ett väldigt långt tag framöver!

Kommentera!

