flytt

IMG_20130209_181411

Josse flyttade ut ur huset i morse (skulle egentligen ha skett igår men vi är i Etiopien och den som väntar på en lastbil väntar ibland förgäves konstaterade vi).

IMG_20130209_181247

Och nu är det jag kvar, som ska packa ihop mig själv och flytta ut måndag morgon

IMG_20130208_135837

”Det ser ut precis som att du har mördat nån…” avdelning jag ser nog lite för mycket prison break

IMG_20130208_135645Nu lever jag i ett temporärt kaos. Och konstaterade tidigare idag att

jag har inget kylskåp, men jag har frid vilket helt klart är tusen gånger bättre än tvärtom!

 

Kommentera!

