jag fattar inte hur

IMG_20130127_154048

men jag klarade det! Jag har pimplat detta rävgift som låtsas vara kaffe för att hålla mig vaken och hålla ordning på allt samtidigt. (Jag dricker inte kaffe annat än när jag har tentor och jag rekommenderar verkligen ingen att köpa vad ni ser på bilden.)

Mycket sannolikt inte alls så bra resultat som jag önskar, delvis för att jag inte är så väldigt bra på att sänka ribban i såna här sammanhang.

Men just nu tänker jag att det får vara hur det vill.

Jag har överlevt tre tentor inom loppet av tjugofyra timmar!

En reaktion på ”jag fattar inte hur

Kommentera!

