Oh Die Woche

IMG_20130111_174116Innan den här veckan började tänkte jag varma, behagliga tankar som alla handlade om att jag hade allt under kontroll.

Nu är det tisdag och vad som väntar är två tentor, ett (kära Gud låt det räcka med ett) besök på migrationsverket (efter att jag fått min älskade (en smula ironi) skola att skriva brevet som jag måste ha för att få förlängt uppehållstillstånd, ett brev som jag inte fått än såklart, samt att jag hamnat i en sits där jag har en miljard roliga och spännande saker jag skulle kunna (och vilja) göra, men att jag tyvärr är blott en endaste människa med ynkliga tjugofyra timmar per dygn till förfogande. Vilket leder till att jag måste ta beslut, välja, välja bort.

En sån gång är det bra att ha en blogg där man kan klaga och samtidigt använda så många paranteser som möjligt.

 

Kommentera!

