opera

IMG_20121204_212512

Snön lyser med sin frånvaro, men numera går det alldeles utmärkt att få julstämning ändå. Om man inte, som jag, precis vid decembers intåg får ett konstigt ryck och inser att jag borde lyssna på opera. Vilket jag inte gjort nånsin tidigare. (Mycket märkligt förövrigt, eftersom jag längtat som en tok efter julen!)

Men nu när jag införskaffat lite sån musik är det plötsligt svårt att hitta motivation till att lyssna på något annat.

Har dock inte vågat fråga vad grannarna tycker, eftersom man måste dra upp volymen ordentligt för att få rätta känslan.

Kommentera!

